پرفروش​ترین کتاب غرفه نشر آثار رهبر انقلاب مشخص شد


1557 بازدید

 پرفروش​ترین کتاب غرفه نشر آثار رهبر انقلاب مشخص شد

محمد خانی عماد، مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی انتشارات «انقلاب اسلامی» به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، گفت: این انتشارات با 80 عنوان کتاب در بیست‌و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور دارد.

وی از تخفیف 20 درصدی برای تمامی آثار انتشارات «انقلاب اسلامی» خبر داد و افزود: مجموعه پنج جلدی «نقش و رسالت زن»، روش تحلیل سیاسی، دوران جدید عالم، رساله آموزشی احکام و عبادت و پرسش و پاسخ دانشجویی سال‌های (1377 تا 1382) از آثار تازه انتشارات انقلاب اسلامی‌اند که برای نخستین‌بار در نمایشگاه کتاب عرضه شده‌اند.

به گفته مدیر روابط عمومی این انتشارات، «روش تحلیل سیاسی» عنوان پرفروش‌ترین اثر در روزهای نخستین برپایی نمایشگاه کتاب بود. این کتاب برگرفته از بیانات رهبر انقلاب که در طول سنوات گذشته از راه و روش تحلیل مسائل سیاسی سخن گفته بودند. از ویژگی‌های کتاب این است که علاوه‌بر ویژگی‌های مهارتی، کاربرد آن در سخنان رهبر انقلاب به صورت مصداقی نشان داده شده است.

خانی‌عماد درباره بیست‌و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: غرفه انتشارات انقلاب اسلامی در مکان مناسبی مستقر است و مراجعه‌کنندگان استقبال خوبی داشته‌اند.


ایبنا