چاپ ۸۰ عنوان کتاب در کردستان


1414 بازدید

چاپ ۸۰ عنوان کتاب در کردستان

 مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با حاج ماموستاحسین زاده امام‌جمعه شهرستان سقز دیدار کرد.

 ماموستا حسین زاده امام‌جمعه شهرستان سقز در این دیدارعملکرد سازمان تبلیغات اسلامی را اصولی و صحیح برشمرد و افزود: مقام معظم رهبری سقز را شهر فرهنگی بیان فرمودند؛ بنابراین لازم است برنامه‌های فرهنگی و دینی در این شهرستان اولویت و عمیق و معنوی‌تر باشد.

 حجت‌الاسلام صفی یاری مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان ضمن ابراز خرسندی از دیدار با امام‌جمعه و تشکر گفت: در سال‌هایی که از فعالیت این سازمان سپری‌شده است به اقتضا، نیازمندی‌های مطرح در سطح جامعه و به‌تناسب سیاست‌های کلی نظام اسلامی فعالیت‌های این سازمان دستخوش تغییر و تحول بوده است.

 

وی گفت: پیرو تحولاتی که لازمه وجودی یک‌نهاد پویاست و با عنایت خاص مقام معظم رهبری، از سال 1380 هجری شمسی محورهای اساسی آموزش، تحقیق و پژوهش، نشر و گسترش فرهنگ و معارف اسلامی و انس با قرآن، با بهره‌گیری از اساتید باتجربه و ابزارهای جدید و فن‌آوری روز در سرلوحه فعالیت این سازمان قرار گرفت.

 حجت‌الاسلام مسعود صفیاری برگزاری دوره تربیت معلم قرآن، تربیت کادر متخصص قرآن، آموزش اصناف و اقشار تاثیر گذار، برگزاری دوره های پودمانی آموزش های عمومی قرآن کریم، استمرار طرح مصباح الهدی، شناسنامه‌دار کردن کلیه جلسات قرآنی، توانمند سازی مدیران استان، به کارگیری روحانیان توانمند از اهل سنت برای اجرای برنامه‌های مدنظر، حمایت از فعالیت فرهنگی مساجد، تشکیل هسته‌های فرهنگی، بوستان‌های قرآنی حمایت از حلقه‌های تفسیری را از جمله کارهای در دست اجرای اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان خواند.

 وی خاطرنشان کرد: اداره کل تبلیغات استان کردستان در 4 سال گذشته 80 عنوان کتاب را چاپ کرده است و در این راستا برنامه‌های خوبی را در دست تدوین دارد.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان یادآورشد: بزودی گزارش مصور و جامع عملکرد تبلیغات اسلامی استان کردستان چاپ و در اختیار اقشار مختلف و مسئولین در شهرستانها قرار خواهد گرفت.


رسا