ارتش صهیونیستی سارق داراییهای فلسطینیان


1580 بازدید

ارتش صهیونیستی سارق داراییهای فلسطینیان

به گفته یک نهاد بین المللی، سربازان رژیم صهیونیستی به بهانه تفتیش منازل فلسطینی های کرانه باختری طی هفته های اخیر ، به میزان 2.9 میلیون دلار از فلسطینیان وسائل خانگی و پول نقد سرقت کرده اند.

 دیدبان حقوق بشر اروپا مدیترانه، در گزارشی اعلام کرد: ارتش رژیم صهیونیستی در عملیات جستجوی خود به بهانه یافتن سه شهرک نشین ناپدید شده خود درکرانه باختری، علاوه بر سرقت مبلغ 370 هزار دلار پول نقد از منازل فلسطینیها،اثاث خانه،گوشیهای تلفن همراه،خودروی شخصی،ملزومات اداری وده ها لپ تاپ را به سرقت برده است.

به گفته این نهاد بین المللی که مقر آن در ژنو قرار دارد رژیم صهیونیستی تنها در دوعملیات جستجو، تجهیزات دو شرکت رسانه ای و تولید لبنیات را به ارزش بیش از 1.6 میلیون دلاررا مصادره کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی در سه هفته اخیر دست کم 2400 منزل و موسسه فلسطینی را تفتیش کرده است. رژیم اشغالگر قدس دراین مدت بجز سرقت دارائیهای منازل فلسطینیان خسارت های فراوانی به اثاثیه و بنای این خانه ها وارد کرده است.

سخنگوی کابینه رژیم صهیونیستی مصادره اموال و دارائی های برخی از شرکتها و موسسات فلسطینی را به بهانه جلوگیری از حمایت این موسسات از آنچه که وی آنرا تروریسم خوانده اعلام کرده است!

به گفته نهاد بین المللی دیدبان حقوق بشر اروپا مدیترانه مقامات صهیونیستی مصادره این اموال و دارائی ها را بدون ارائه هر گونه حکم قضائی انجام داده اند. این نهاد تاکید کرد مصادره دارائیهای از سوی ارتش رژیم صهیونیستی مخالف مواد 27 و 33 توافقنامه ژنو که بر عدم سرقت دارائی های غیرنظامیان در جنگ تاکید می کند صورت گرفته است.


قدسنا