ارایه کتاب‌های حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد در هفته دفاع مقدس


1848 بازدید

ارایه کتاب‌های حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد در هفته دفاع مقدس

دستاوردهای حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد در هفته گرامیداشت دفاع مقدس در قالب یک نمایشگاه عرضه خواهند شد. نمایشگاه مذکور برای نخستین بار کتاب‌های منتشر شده از سوی این حوزه هنری را در معرض دید مخاطبان قرار می‌دهد.-
شهربانو پاک‌نژاد، مدیر روابط عمومی حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این مطلب به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری حدود 10 عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس منتشر کرده است که در نمایشگاه دستاوردهای این حوزه در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: کتاب‌های «می‌ترسم ماه را باد ببرد» اثر فرهاد کوه‌پیما، «تحلیل وصیتنامه شهدا» اثر مهران مظفری، «خواب برهنه برف» اثر رضا گشتاسب و «نامه‌ای به یک شهید» که مجموعه آثار برگزیده نخستین جشنواره «نامه به یک شهید» را دربردارد، عناوین برخی از این کتاب‌ها را تشکیل می‌دهند.

مدیر روابط عمومی حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: همچنین این نمایشگاه میزبان مجموعه‌ای از کتاب‌های منتشر شده از سوی انتشارات سوره مهر خواهد بود.

پاک‌نژاد با اشاره به برنامه‌های جنبی این نمایشگاه گفت: حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد می‌کوشد در این نمایشگاه با حضور راویان حوزه دفاع مقدس به برگزاری نشست‌هایی با موضوع خاطره‌گویی اقدام کند.

وی اظهار کرد: معرفی هنرمندان و نویسندگان استان و آثار فاخر آن‌ها، آشنایی نسل جوان با تازه‌های نشر و آگاهی عموم مردم از عملکرد یک ساله حوزه هنری استان از  اهداف برگزاری این نمایشگاه به شمار می‌آیند.


ایبنا