انتشار پنج اثر تازه از مجموعه «اصناف در جنگ»


1801 بازدید

 انتشار پنج اثر تازه از مجموعه «اصناف در جنگ»

مدیر مسوول انتشارات پلاک هشت به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) گفت: این انتشارات تا زمان برگزاری کنگره شهیدان اصناف کشور سه عنوان کتاب درباره این گروه از شهیدان  را در دست انتشار دارد.

وی با بیان این‌که کتاب‌های یاد شده در قالب مجموعه «اصناف در جنگ» منتشر خواهند شد، از کتاب‌های «کشف عشق» و «کردار اهل صومعه» نوشته اعظم حمزه‌ای و کتاب «حاج‌صادق‌خان» به قلم فرید‌الدین آزادی به عنوان آثار در دست انتشار «پلاک هشت» نام برد.

کنگره ملی 10 هزار شهید اصناف، به کوشش سازمان بسیج اصناف کشور، سوم شهریور امسال (1393) در سالن همایش‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و مراسم مردمی آن چهارم شهریور، هم‌زمان با سالروز شهادت کاسب امین و به تعبیر امام (ره) مرد آهنین انقلاب، «حاج امین الهی» در بازار با حضور بازاریان و اصناف بر گزار می‌شود.

آقامیری همچنین از در دست انتشار بودن دو اثر دیگر با نام‌های «پیر انجمن» و «انتهای نبرد» از مجموعه «اصناف در جنگ» انتشارات پلاک هشت خبر داد و افزود: کتاب‌ «پیر انجمن» را مصطفی محمدی درباره فضل‌الله فرخ، عضور اتحادیه آهن‌فروشان و از مبارزان و فعالان پیش از انقلاب اسلامی می‌نویسد.

وی درباره کتاب «انتهای نبرد» گفت: این کتاب به قلم اعظم حمزه‌ای به خاطرات فاضل بجستانی، پدر سه شهید اصناف در دوران دفاع مقدس خواهد پرداخت.

به گفته آقامیری، «فاتحان» ناشر پیشین مجموعه «اصناف در جنگ» بود و انتشارات «پلاک هشت» می‌کوشد تا هفته دفاع مقدس دو اثر اخیر را هم روانه بازار نشر کند.


ایبنا