«تاریخچه مترو در ایران و جهان» برای کودکان کتاب شد


2023 بازدید

«تاریخچه مترو در ایران و جهان» برای کودکان کتاب شد

محمود برآبادی نویسنده ادبیات کودک و نوجوان در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، بیان داشت: یک مجموعه کتاب با عنوان «کتاب جامع ترافیک» برای انتشارات «قدیانی» در دست نگارش دارم که نخستین کتاب با نام «فرهنگ مصور ترافیک» منتشر شد که دومین کتاب هم با عنوان «مترو» به زودی منتشر می‌شود.

وی افزود: کتاب «مترو» دارای حدود 60 صفحه برای گروه سنی کودک است که محتوای آن، چگونگی استفاده ایمن از مترو را برای کودکان توضیح داده است؛ یعنی این کتاب اشاره‌ای به «تاریخچه مترو در ایران و جهان»، «سیستم‌های حمل و نقل ریلی»، «چگونگی استفاده از مترو» همانند خرید بلیط و پیدا کردن خط و خطوط دارد.

برآبادی اظهار داشت: کتاب «مترو» یک کتاب آموزشی و کاربردی برای استفاده کودکان و نوجوانان از مترو است که در حال حاضر با این عنوان نامگذاری شده، اما احتمال تغییر در عنوان آن وجود دارد.

به گزارش فارس، محمود برآبادی نویسنده ادبیات کودک و نوجوان تاکنون آثار بسیاری را با عناوینی نظیر «کار مربیان مهد کودک (راهنمای آموزش ایمنی ترافیک به کودکان)»، «جامی»، «ابوریحان بیرونی»، «امیراسماعیل سامانی»، «تاجیکستان»، «حکایت‌های شیرین از گنجینه ادب پارسی» و رمان «راز باغ متروک» برای مخاطبان این گروه سنی منتشر و روانه بازار نشر کرده است.


فارس