پیام شهیدان بهشتى و رجایی به مناسبت ترور نافرجام آیت الله خامنه اى


1766 بازدید

بسمه تعالى
جناب حجت الاسلام و المسلمین آقاى سید على خامنه اى دامت افاظاته ، سوء قصد نافرجام دشمنان اسلام و انقلاب و میهن اسلامى به آن برادر، بار دیگر نشان داد که این دشمنان قسم خورده اسلام و ملت در راه مقاصد شوم خود از هیچ جنایتى خوددارى نمى کنند. این تلاشهاى ددمنشانه خشم ملت را نسبت به این خودفروختگان روزبه روز بر افروخته تر و آنها را در جامعه منزوى تر خواهد داشت .
از خداوند متعال خواستارم که نعمت سلامت را هر چه زودتر به آن برادر عزیز و مجاهد بازگرداند و به جهاد در سنگر اسلام همچنان ادامه دهند.
والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته - سید محمد حسینى بهشتى

پیام نخست وزیر
بسم الله الرحمن الرحیم
برادر مجاهد حجت الاسلام و المسلمین آقاى سید على خامنه اى ، به قطع و یقین مى دانم که روح بزرگ و ایثارگر آن برادر مجاهد شهادت در راه اسلام و انقلاب اسلامى را فیضى عظیم و الهى مى داند و در راه بندگى خدا و خدمت به اسلام و امام و امت شهید پرور از بذل جان خویش دریغ نداشته و ندارد. در عین حال خداى بزرگ را سپاس مى گویم که نقشه شوم و پلید جنایتکاران را در سوء قصد به جان شما نقش بر آب ساخت و آن یار فداکار امام و امت را از خطر قطعى و حتمى نجات داد. سلامت عاجل و توفیق آن برادر مجاهد را در راه خدمت به اسلام و مسلمین از درگاه احدیت مسئلت مى نمایم .
برادر شما محمد على رجایى