کتاب «باربی»، پژوهشی تازه در حوزه جنگ نرم


1530 بازدید

کتاب «باربی»، پژوهشی تازه در حوزه جنگ نرم

انتشارات سلمان فارسی که در حوزه‌های دینی و تاریخی فعالیت می‌کند کتاب «باربی» را نیز منتشر نموده که تا کنون سه بار تجدید چاپ شده و با استقبال گسترده مخاطبان روبرو بوده است. این کتاب که پژوهشی در ارتباط با عروسک آمریکایی باربی است توسط اکبر مظفری نوشته شده و انتشارات سلمان فارسی آن را چاپ کرده است.

این کتاب در 180 صفحه و در قطع پالتویی است که موضوعاتی چون: اسباب بازی، عروسک، عروسک باربی، قصه عروسک باربی، اسب تروا، باربی و زیبایی (1- زیبایی چهره 2- زیبایی اندام 3- زیبایی لباس) باربی و عشق، باربی و معنویت، باربی و آزادی، باربی و غربگرایی، باربی و مصرفگرایی، باربی و اخلاق جنسی، باربی و عروسک‌های ملی، قصه دارا و سارا و ... مورد بررسی قرار داده است.

کتاب دیگری که این انتشارات آن را منتشر نموده «حوزه در انقلاب، انقلاب در حوزه» است که علی ذوعلم آن را نگاشته است. این کتاب به بررسی تاثیر متقابل انقلاب و حوزه در یکدیگر پرداخته است. این کتاب 64 صفحه‌ای که در قطع جیبی است در 5000 نسخه و با قیمت 1000 تومان منتشر شده است.

بحث بومی‌سازی علوم انسانی در روزهای اخیر مورد بحث بوده است. از همین رو انتشارات سلمان فارسی به تازگی کتاب «مبانی، اصول و الگوهای مدیریت اسلامی» را روانه بازار کتاب کرده است. این کتاب به قلم مصطفی بخرد نگارش یافته که در 1000 نسخه و با قیمت 12000 تومان در 286 صفحه در دسترس علاقه‌مندان به مباحث علوم انسانی اسلامی - ایرانی قرار گرفته است.

«واژگان شریعت» عنوان کتابی است که توسط همت سهراب‌پور نوشته شده و به بررسی واژه‌های به کار رفته در شریعت اسلام که ابداع اسلام نیز بوده پرداخته است. این کتاب 416 صفحه‌ای در 1000 نسخه و با قیمت 18000 تومان در اواخر سال 92 روانه بازار کتاب شده است.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930523000397#sthash.c7AY2c1L.dpuf


فارس