مصادره صدها هزارهکتار از اراضی فلسطینیان


1481 بازدید

مصادره صدها هزارهکتار از اراضی فلسطینیان

صهیونیستهای شهرک نشین با حمایت ارتش طی چند سال اخیر صدها هزار هکتار از اراضی کشاورزان کرانه باختری اشغالی را غصب کرده اند.

بگزارش خبرگزاری قدس(قدسنا)بنقل ازخبرگزاری صفا شهرک نشینان طی این سالها با ترفند های مختلف بیش ازیکصد هزارهکتارازاراضی کرانه باختری را مصادره و با سند سازی جعلی ادعای مالکیت براین اراضی را دارند.

"خالد معالی"پژوهشگردر زمینه شهرک سازی تاکید کرد: نیروهای اشغالگر صدها هزارهکتار از اراضی فلسطینیان را با صدوراحکامی پس ازسال 1967 مصادره و تمام راهها را درمقابل فلسطینیها بعنوان مالکان اصلی این اراضی جهت شکایت سد کرده اند.

وی افزود:صهیونیستهای شهرک نشین طی این مدت تلاش کرده اند با حمایت ارتش مدارک جعلی برای مصادره این اراضی تهیه کنندتا به غصب این اراضی وجهه قانونی بدهند وفلسطینیها نتوانند علیه آنها اقامه دعوا کنند.

این کارشناس فلسطینی تصریح کرد:تصویب قانون به اصطلاح مالکان غائب از سوی رژیم صهیونیستی هم با هدف مصادره اراضی فلسطینی ها به نفع رژیم صهیونیستی صورت گرفته است در حالیکه این افراد به دلیل اشغال فلسطین ازفلسطین آواره شده اند. و تل آویو با تصویب قانون یادشده تمام اراضی فلسینی هائی که در سایر کشورها زندگی می کنند را مصادره و آنها را در اختیار شهرک نشینان،ارتش و سایر نهاد های خود قرار داده است.

"محمد نزال" مسئول پرونده شهرک سازی و دیوار نژادپرستانه هم دردولت رام الله درخصوص ترفندهای رژیم صهیونستی برای مصادره اراضی ساکنان کرانه باختری می گوید:این رژیم برای رسیدن به این اهداف نزدیک به 170 شرکت اسرائیلی تشکیل داده است.


قدسنا