دایره‌المعارف مصور زندگی امام خمینی(ره)


1666 بازدید

جعفر شیرعلی‌نیا گفت: قالب «دایره‌المعارف زندگی امام خمینی(ره)» همراه با عکس و مصور است که همراه با جدول و نمودار چاپ خواهد شد.
سرویس فرهنگی مشرق - جعفر شیرعلی‌نیا نویسنده در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات فارس درباره «دایره‌المعارف زندگی امام خمینی(ره)» اظهار داشت: مراحل نگارش متن «دایره‌المعارف زندگی امام خمینی(ره)» به اتمام رسیده و این اثر در حال حاضر در مرحله انتخاب عکس و امور گرافیکی است.
 
وی افزود: با طی مراحل فوق، این دایره‌المعارف برای طراحی و صفحه‌بندی و چاپ روانه انتشارات می‌شود. این کتاب احتمالا حدود 400 صفحه خواهد بود، اما تعداد صفحات دقیق این کتاب پس از صفحه‌بندی مشخص می‌شود.
 
سر ویراستار «دایره‌المعارف مصور تاریخ جنگ» در ادامه پیرامون زمان تکمیل این اثر و انتشار آن بیان کرد: «دایره‌المعارف زندگی امام خمینی(ره)» احتمالا تا دو ماه آینده روانه بازار کتاب خواهد شد. این اثر اولین تالیفی است که درباره زندگی امام خمینی به صورت مفصل کار شده است و دربردارنده روزهای ابتدایی زندگانی امام از سال 1281 تا پایان عمر با برکت ایشان یعنی 1368 است.
 
شیرعلی‌نیا ادامه داد: دایره‌المعارف از کودکی تا روزهای طلبگی و استادی در حوزه علمیه قم، دوران مبارزه و تبعید و در ادامه پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین پس از انقلاب تا رحلت ایشان را شامل می‌شود.
 
این محقق تاکید کرد: قالب «دایره‌المعارف زندگی امام خمینی(ره)» مصور است که همراه با جدول و نمودار چاپ خواهد شد.


مشرق