نگارش «فصل غزه» نخستین کتاب مردمی جهان در روز قدس


2353 بازدید

نگارش «فصل غزه» نخستین کتاب مردمی جهان در روز قدس

ایرج گلشنی، مدیر «خانه فرهنگ ایثار و مقاومت»  گفت: شمار نگارندگان نخستین کتاب مردمی جهان در بیست‌و دومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم به پنج‌‌هزار نویسنده رسیده است.

وی نگارش کتاب «فرهنگ ایثار و مقاومت» را دعوت به ایثار و گذشت دانست و ادامه داد: اگر مردم جهان در نگارش این کتاب بکوشند، در راستای صلح پایدار جهان حرکت خواهیم کرد.

مدیر خانه فرهنگ ایثار و مقاومت همچنین از در دست تصویب بودن طرحی برای نگارش کتاب «فرهنگ ایثار و مقاومت» در روز قدس خبر داد و افزود: قرار است این طرح با همکاری این خانه و باغ موزه دفاع مقدس اجرا شود. در صورت موافقت سردار جواد خضرایی مدیر باغ موزه دفاع مقدس با آن، نگارش «فصل غزه» کتاب مردمی را در میدان انقلاب اسلامی شهر تهران نیز پی خواهیم گرفت.

وی تاکید کرد: در صورت نبود امکان اجرای این طرح در روز جمعه پیش رو، به یقین نگارش فصل غزه، ایثار و مقاومت را به زودی آغاز خواهیم کرد؛ زیرا اکنون آن‌چه در غزه می‌گذرد تجاوز رژیم صهیونیستی به مرز انسانیت است.

گلشنی در ادامه از تصمیم این خانه برای نگارش کتاب «فرهنگ ایثار و مقاومت» از سوی مردم تمام کشور‌های دنیا خبر داد و گفت: در حال رایزنی با کشور‌های دیگر که مردم برخی از آن‌ها نیز در نگارش این کتاب نقش داشته‌اند هستیم تا نگارش کتاب «فرهنگ ایثار و مقاومت» را در سطح بین‌المللی هم دنبال کنیم؛ چرا که اعتقاد داریم قانون قرآن کریم دعوت به تفکر است و این کتاب هم باید دعوتی به سمت تفکر در آیه ایثار باشد.


ایبنا