۸ سال جنگیدیم تا تأثیرگذار باشیم


1305 بازدید

۸ سال جنگیدیم تا تأثیرگذار باشیم

در فاصله‌ انتشار کتاب تا الان به حدود ۲۰ استان سفر کرده‌ام. بیش از ۶۷ دانشگاه رفتم. ما ۸ سال جنگیدیم که تأثیرگذار باشیم، من خیلی دلگرم می‌شوم. دستخط مبارک حضرت آقا روی این کتاب تأثیر بسیاری گذاشته است.
 
به گزارش خبرگزاری فارس، سید نورالدین عافی، رزمنده‌ دوران دفاع مقدس و راوی کتاب «نورالدین پسر ایران» درباره تاثیرات کتب خاطرات رزمندگان دفاع مقدس گفت:
اصلاً فکر نمی‌کردم این کتاب واقعاً این‌قدر تأثیر داشته باشد. البته خیلی از دوستان و مخصوصاً جوان‌ها که این کتاب را می‌خوانند، تأثیرش را در مراسم‌ها یا نشست‌ها که از آن‌ها می‌بینم، خیلی دلگرم می‌شوم.
انتشار این کتاب مسئولیتم را زیاد کرده است. خانواده‌ من قبل از خواندن کتاب یک دیدگاهی داشتند، ولی وقتی خودشان این کتاب را خواندند، دیدگاهشان عوض شد. هنوز هم بعد از انتشار این کتاب هفته‌ای دو سه بار مهمان از شهرستان‌ها برای من می‌آید و درباره‌ی کتاب و جنگ صحبت می‌کنیم.
برکت این خاطرات همین است که در فاصله‌ انتشار کتاب تا الان به بیش از 19 استان سفر کرده‌ام. بعضی از استان‌ها را پنج بار رفتم. بیش از 67 دانشگاه رفتم. ما 8 سال جنگیدیم که تأثیرگذار باشیم، من خیلی دلگرم می‌شوم. دستخط مبارک حضرت آقا روی این کتاب تأثیر بسیاری گذاشته است.
من در جنگ سه چهار بار می‌خواستم حضرت امام رحمه‌الله را ببینم، اما چون عملیات‌ها پشت سر هم بود، توفیق دیدار نصیب نشد. بعد از این‌که حضرت امام رحمه‌الله رحلت کردند، خیلی ناراحت بودم. اما وقتی به بهانه‌ی کتاب ما را دعوت کردند و این بار آقا را دیدم که از کار من راضی بودند، خیلی خوشحال شدم. ایشان کتاب را خوانده بودند. رهبر انقلاب در مرقومه‌شان بهتر از خود من به برخی نکات اشاره کردند.


فارس،