شهید وصالی در زندان شدیدا در مقابل انحراف ایستاد


2120 بازدید

شهید وصالی در زندان شدیدا در مقابل انحراف ایستاد

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس جواد منصوری اولین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز در مراسم بزرگداشت شهید اصغر وصالی که در خبرگزاری فارس با حضور خانواده این شهید برگزار شد، اظهار داشت: بسیاری از شهدای ما در حال حاضر گمنام هستند شهید سعید جعفری و شهید عراقی هم کمتر از شهید وصالی هم نبودند.

اولین فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه وقتی که قهرمانان واقعی به مردم شناسانده نمی‌شوند باید فراموش شوند، گفت: من شهید وصالی را از زمانی می‌شناسم که در سختی‌ها جوهره‌اش معلوم شد. وقتی بازجوهای وحشی بر سر آدم بریزند تا اعتراف بگیرند، ولی خسته شوند.

وی با تاکید بر اینکه شهید وصالی بسیار صراحت داشت و شفاف بود، افزود: اگر او امروز اینجا بود حرف‌هایی می‌زد که من جرات نمی‌کنم بزنم؛ قبل و بعد از انقلاب ما از یکدیگر جدا نشدیم و در تشکیل سپاه تا آخر با یکدیگر بودیم.

منصوری تصریح کرد: عزیزانی بودند که بسیار با ایمان بودند اما او صفات زیادی را در خود همچون شهامت جمع کرده بود.

اولین فرمانده سپاه پاسداران با انتقاد از پخش سریال سرزمین کهن و با بیان اینکه بنده بارها و بارها به مسئولان مختلف گفته و می‌گویم که تا کی باید این سریال‌های بی سرو ته ساخته شود، افزود: بنده می‌‌گویم چهار سریال مثل سریال شهید باقری ساخته شود، خیلی التماس کردم سریال سرزمین کهن را نگذارید اما گفتند 7 میلیارد خرجش کرده‌ایم.

وی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: اصغر وصالی در زندان شدیدا در مقابل انحراف و همچنین در برابر سازمان مجاهدین خلق ایستاد؛ آنها خیلی تلاش کردند او را جذب کنند چراکه می‌دانستند با جذب او ده‌ها نفر دیگر را هم جذب خواهند کرد بعد از انقلاب هم خیلی سعی کردند اما نتوانستند.

منصوری با طرح این سوال که در آن روزگاران چطور امثال‌ ما ماندند، اظهار داشت: مارکسیست‌ها جبهه ملی و گروه‌های فاسد دور ما بودند اما ما دور امام بودیم و فقط می‌توانم بگویم خدا خواست و هیچ چیز دیگری نبود. این توفیق الهی بود.

اولین فرمانده سپاه پاسداران تاکید کرد: اصغر وصالی برادر شهیدش و خانواده شهیدش جز کسانی بودند که مورد عنایت ویژه خداوند قرار گرفتند. به گونه ای که برادرش ظرف 40 روز به او پیوست.

وی سینمای امروز را دچار غفلت‌آفرینی، غرب‌زدگی و آفت‌زدگی دانست و گفت: حال باید دید چگونه این فیلم از این میان ساخته شده است البته یک و دو فیلم دیگر هم هستند.

منصوری با بیان اینکه در قیامت خداوند به تمام فیلمسازان می‌گوید به جهنم بروید چون یک فیلم ساخته شد و شما مثل آن نساختید، گفت: در واقع فیلم‌هایی ساختید که مردم را مبتذل کرد.

منصوری اضافه کرد: حال باید دید بعدا چه می‌شود آیا این جریان عوض می‌شود یا وزارت ارشاد وزارت اضلال می‌ماند.

اولین فرمانده سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه همچنان در مورد امام معتقدم ایشان را خداوند حمایت و هدایت کرد تا مسیر تاریخ بشریت را عوض کند، افزود: حاضرم این مسئله را اثبات کنم البته باید حوصله کرد اما این امر خواهد شد. ببینید که امروز با 35 سال پیش چقدر فرق کرده است.


فارس