مخالفت مسیحیان با خدمت در ارتش رژیم صهیونیستی


1554 بازدید

مخالفت مسیحیان با خدمت در ارتش رژیم صهیونیستی

سراسقف مسیحیان ارتدوکس فلسطین تاکید کرد جوانان مسیحی نگهبان مرزهای رژیم اسرائیل نخواهند شد.

بگزارش خبرگزاری قدس(قدسنا)به نقل از پایگاه خبری عرب48 عطا الله حنا سراسقف مسیحیان ارتدوکس فلسطین با بیان این اینکه مسیحیان درارتش رژیم اسرائیل خدمت نمی کنند اعلام کرد:جوانان ما تنها از هویت ملی و فلسطینی خود دفاع می کنند. وی با بیان اینکه تلاش اسرائیل برای اعزام جوانان مسیحی به خدمت نظام محکوم به شکست است گفت:مسیحیان هیچ وقت زیر بارتبلیغات و تلاشهای شبه ناک تل آویو برای ورود به ارتش نخواهند رفت.

سراسقف مسیحیهای ارتدوکس فلسطین با اشاره به اینکه رژیم اسرائیل با هدف متلاشی کردن وحدت فلسطینیها بدنبال اعزام جوانان مسیحی به ارتش است اظهارداشت:به مغرضان و تحریف کنندگان حقایق می گویم که ما مسیحیان فلسطین همچنان از کشور خود دفاع می کنیم.واصالت مسیحی مشرق زمینی وارزش های ایمانی و روحی،ما را به عشق به سرزمین فلسطین ودفاع از ملت مظلوم آن فرامیخواند.

احضار جوانان مسیحی فلسطینی به خدمت درارتش غاصب اسرائیل علاوه براینکه مخالفت شدید مقامات مسیحی فلسطین را در پی داشته،باعث خشم اقشار مختلف مسیحیهای فلسطین شده است.

دکتر"باسل غطاس"یکی از نمایندگان فلسطینی پارلمان رژیم صهیونیستی در واکنش به این فراخوان ازجوانان مسیحی خواست تا دعوت نامه های اسرائیلی رابسوزانند.وی از فلسطینیان ساکن سرزمین های اشغالی سال 1948 دعوت کرد برای نشانداده مخالفت خود بااین اقدام دست به اعتصاب عمومی بزنند.

رژیم صهیونیستی با ارسال دعوت نامه هائی برای جوانان مسیحی از آنها خواسته است برای تامین بخشی از نیازهای انسانی ارتش اسرائیل به آن بپیوندند.


قدسنا