«انقلاب اسلامی در شهرستان کازرون» در راه انتشار


2035 بازدید

«انقلاب اسلامی در شهرستان کازرون» در راه انتشار

رضا صنعتی از انتشار کتابی با موضوع «انقلاب اسلامی در شهرستان کازرون» خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) و گفت: در این کتاب جریان انقلاب اسلامی و زمینه‌های آن در شهرستان کازرون مورد بررسی قرار گرفته است. در این مجموعه سعی شده است علاوه بر اسناد مکتوب، با شخصیت‌هایی که در مبارزات مردم کازرون نقش محوری داشته‌اند مصاحبه شود. 

وی درباره علت انتخاب این موضوع گفت: شهرستان کازرون همواره در طول تاریخ از مراکز پیشتاز مبارزه با ظلم و دفاع از دیانت بوده است. بنابراین با وجود آن‌که از نظر جمعیت و وسعت نسبت به شهرهای دیگری چون شیراز، اصفهان، تهران، تبریز و... شهر بزرگی محسوب نمی‌شود اما از جمله شهرهایی بود که رژیم سابق مجبور به برقراری حکومت نظامی در آن شد. 

مدیر مدیر انتشارات سلمان فارسی و نویسنده این کتاب ادامه داد: بیش از هفت سال است که مشغول نوشتن این اثر تحقیقی هستم و کار تالیف آن تا آخر تابستان امسال به پایان و در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. 

سلمان فارسی پایگاهی فکری و فرهنگی است که رسالت خود را ترویج دین، فرهنگ، ارزش‌های اسلامی و دفاع منطقی از اسلام، نظام اسلامی و دستاوردهای انقلاب، دفاع از سرمایه‌های ملی و دینی و نیز ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی می‌داند. رضا صنعتی،‌ مدیر انتشارات سلمان فارسی است که آثاری را چون «مشروعیت آسمانی؛ ولایت فقیه در اندیشه سیاسی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی»، «گفتمان مصباح؛ گزارشی از زندگانی و مواضع علمی سیاسی آیت الله مصباح یزدی» و «هاشمی در سال ۸۸» به چاپ رسانیده است. 

آخرین کتاب منتشر شده از وی با عنوان «هاشمی در سال ۸۸»، موفق‌ترین کار انتشارات سلمان فارسی بوده است که به فاصله کمتر از یک‌ ماه و نیم، 11 هزار نسخه آن به فروش رفت.


ایبنا