داوری اولیه آثار «ششمین جشنواره داستان انقلاب» تا پایان آبان انجام می‌شود


2053 بازدید

دبیر هنری ششمین جشنواره داستان انقلاب ضمن اشاره به وصول آثار در دو بخش پیش و پس از تمدید مهلت اعلام شده، گفت: داوری اولیه حداکثر تا آخر آبان به اتمام خواهد رسید و در آذر و دی ماه داوری نهایی را انجام خواهیم داد.
 
 
حسین فتاحی دبیر هنری ششمین جشنواره داستان انقلاب در گفت و گو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس اظهار داشت: تمدید فراخوان ششمین دوره جشنواره داستان انقلاب به پایان رسید، اکنون در مرحله اول داوری هستیم که از میان این آثار باید برترین‌هایی که به مرحله دوم راه می‌یابند انتخاب شوند و در ادامه وارد مسیر داوری اصلی شویم.
دبیر هنری ششمین جشنواره داستان انقلاب ضمن بیان اینکه پیش از تمدید مهلت حدود 170 اثر رسیده بود، افزود: آثار در دو مرحله به دست ما رسید، بخش اول پیش از تمدید و بخش دوم پس از تمدید مهلت نهایی، که آثار بخش دوم شنبه آینده 25 آبان ارائه می‌شود؛ اما داوری بخش اول ادامه دارد و هنوز به پایان نرسیده است.
فتاحی درباره زمان پایان داوری‌ها ابراز داشت: داوری اولیه حداکثر تا آخر آبان به اتمام خواهد رسید و در آذر و دی داوری نهایی را انجام خواهیم داد چرا که مراسم در بهمن برگزار می‌شود.
وی اطلاعات و آمار نهایی را به روز شنبه آینده موکول کرد تا نتایج اولیه و همچنین میزان نهایی آثار اعلام شود.
زنده یاد امیرحسین فردی مدیر پیشین مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری از بنیان گذاران جشنواره داستان انقلاب بود و دبیری دوره‌های گذشته این جشنواره بر عهده این نویسنده انقلاب بود.
گفتنی است، مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان ششمین جشنواره داستان انقلاب بهمن ماه 1392 در حوزه هنری برگزار خواهد شد.

 


فارس