کتاب «برای مدیران» مقام معظم رهبری در صدر آثار پرفروش سروش


1924 بازدید

کتاب «برای مدیران» مقام معظم رهبری در صدر آثار پرفروش سروش

کتاب «برای مدیران» مجموعه رهنمودها و فرمایشات مقام معظم رهبری در کمتر از یک ماه در صدر آثار پرفروش انتشارات سروش قرار گرفت.
 
به گزارش خبرگزاری فارس، معاون بازرگانی انتشارات سروش گفت: کتاب «برای مدیران» مجموعه رهنمودها و فرمایشات مقام معظم رهبری که کمتر از یک ماه از انتشار آن می‌گذرد، درصدر آثار پرفروش انتشارات سروش قرار گرفت.
جواد حاجی سلطانی با اعلام این خبر اظهار داشت: این کتاب برگرفته از سخنرانی‌ها، خطبه‌ها، پیام‌ها و بیانات مقام معظم رهبری است که فصل مشترک همه آن‌ها موضوعات، مسائل و توصیه‌های ارزشمند معظم له به مدیران جامعه اسلامی و شیوه‌های اداره امور است.
وی ادامه داد: با توجه به پیش بینی که نسبت به استقبال از این کتاب داشتیم، چاپ اول این اثر بیشتر از سه برابر شمارگان سایر آثار چاپ اول منتشر شد که با استقبال خوب علاقمندان مواجه و درصدر آثار پرفروش قرار گرفت و  در کمتر از یک ماه چاپ دوم آن در دستور کار قرار گرفت.
حاجی سلطانی با اشاره به سایر آثار پرفروش این انتشارات در تابستان امسال، افزود: بعد از برگزاری و اتمام نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تا امروز، کتاب‌های برای مدیران، ریتم در موسیقی، قانون در طب بوعلی سینا، قرآن کریم با خط استاد فضائلی و ترجمه عبدالمحمد آیتی، ترکیب بندی در عکاسی، مبادی سواد بصری، ارتباط شناسی، چراغ هدایت استاد شجاعی، نورپردازی در عکاسی، بوطیقای معماری، جلد دوم مجموعه مقالات استاد شجاعی و صحیفه سجادیه به ترتیب پرفروش ترین آثار انتشارات سروش در تابستان جاری بوده‌اند.
معاون بازرگانی انتشارات سروش تاکید کرد: مخاطب شناسی و پاسخ به نیازهای مخاطبان از جمله موضوعاتی است که باید مورد توجه و اهتمام جدی قرار گیرد و انتشارات با سابقه سروش نیز در این راستا برنامه‌هایی را در دست اجرا دارد و تلاش می‌کنیم علاوه بر تجدید انتشار آثار ماندگار، فاخر و مرجع، آثار جدیدی که در سروش منتشر می‌شود نیز آثاری برجسته و ماندگار در حوزه‌های مختلف باشند.


فارس