سربازان اسرائیلی حق شکایت ازارتش را ندارند


1513 بازدید

سربازان اسرائیلی حق شکایت ازارتش را ندارند

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد هیچ نظامی اسرائیلی حق شکایت از ارتش اسرائیل راندارد!!

بگزارش خبرگزاری قدس(قدسنا)بنقل از پایگاه خبری سما بدنبال شکایت یکی از نظامیان مجروح رژیم صهیونیستی درحمله کماندوهای ارتش به ‎ناوگان دریایی کمک‌های بشردوستانه ترکیه به نوارغزه ازارتش اسرائیل،این وزارتخانه اعلام کرد:نظامیان رژیم صهیونیستی، حق شکایت ازارتش را ندارند.

این نظامی رژیم صهیونیستی که در حمله کماندوهای واحد "شایتت ۱۳" ارتش اسرائیل به یک ‎به کشتی مرمره ترکیه به نوار غزه در سال2010میلادی زخمی شده بود درشکایت خود از وزارت جنگ رژیم اسرائیل خواسته است که 150هزار دلار به عنوان غرامت به او پرداخت کند.

پایگاه خبری"والا"در این باره نوشت:پس ازانتشارتصاویر این نظامی که جراحات سطحی برداشته شده بود دراینترنت وی ادعا کرده است به دلیل انتشار تصاویرش دراینترنت نتوانسته است دردانشگاه های خارج اسرائیل ادامه تحصیل دهد.

برخی منابع خبری اعلام کردند: وزارت جنگ رژیم صهیونیستی با در خواست این نظامی مخالفت واعلام کرده است افرادیکه در عملیات ارتش اسرائیل زخمی میشوند طبق قانون حقوق دریافت میکنند بنابراین این وزارتخانه هیچ مسئولیتی در قبال پرداخت خسارت به نظامیان زخمی را ندارد.

قاضی دادگاه عالی اسرائیل در واکنش به اظهارت وزارت جنگ رژیم صهیونیستی گفت:این نظامی و تمامی سربازان ارتش حق شکایت ودفاع از حقوق خود را دارند. قرار است که این دادگاه به شکایت این نظامی رژیم صهیونیستی رسیدگی کند.


قدسنا