مردم 80 کشور با سبک زندگی امام خمینی آشنا می‌شوند


1796 بازدید

مردم 80 کشور با سبک زندگی امام خمینی آشنا می‌شوند

به گزارش خبرگزاری رسا، جواد سبزیان، مدیر روابط عمومی و امور بازرگانی کانون اسلامی جوانان شهر خورشید از ترجمه پرفروش‌ترین اثر این کانون به دو زبان عربی و انگلیسی خبر داد و اظهار داشت: این مؤسسه از سال 1390 با انتشار کتاب «زندگی به‌سبک روح‌الله» فعالیت خود را آغاز کرد و این اثر هم‌اکنون به چاپ چهلم رسیده است.

 

وی افزود: این کتاب با همکاری سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ترجمه و قرار است در بیش از 80 کشور دنیا توزیع شود و در دسترس مخاطبان عرب و انگلیسی‌زبان قرار گیرد.

 

مدیر روابط عمومی و امور بازرگانی کانون اسلامی جوانان شهر خورشید ادامه داد: «زندگی به ‌سبک روح‌الله» تالیف علی‌اکبر سبزیان از استادان دانشگاه تنکابن است و این کتاب در نوزدهمین جشنواره کتاب سال دانشجویی به عنوان اثر برگزیده انتخاب شد.

 

این عضو مجمع ناشران انقلاب اسلامی افزود: علاوه بر تقدیر از مؤلف این کتاب در جشنواره «پیوند آسمانی» که در آن از خیرین، فعالان و خادمان حوزه ازدواج تجلیل می‌شود، ماه گذشته نیز مسعود امینی، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان، از این کتاب و اثری از حجت‌الاسلام علی‌اکبر مظاهری به عنوان آثار ملی یاد کرد.

 

گفتنی است، کتاب «زندگی به سبک روح الله» در 120 صفحه و در قطع پالتویی به همت کانون اسلامی جوانان شهر خورشید تهیه و از سوی انتشارات «الشمس» منتشر شده است. نویسنده در این کتاب فرازهایی از خاطرات نقل شده از همسر و خانواده حضرت امام رحمة الله علیه در مورد نوع برخورد ایشان با خانواده‌شان را ذکر کرده و در کنار آن و به تناسب موضوعاتی که در هر خاطره مطرح شده، احادیثی را نیز نقل کرده‌ است.

 

سبزیان هم‌چنین از رونمایی از جدیدترین کتاب این کانون با عنوان «دغدغه‌های روح‌الله» در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: این کتاب با محوریت دغدغه‌های امام خمینی‌ قدس سره الشریف درخصوص مسائل سیاسی، فرهنگی، ورزشی، روحانیت و... گردآوری شده است.


رسا