پس از «شاه بی شین»، اهل قلم امروز به جشن «آه ‌با شین» می آیند


1811 بازدید

پس از «شاه بی شین»، اهل قلم امروز به جشن «آه ‌با شین» می آیند

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) مزینانی که این کتاب را پس از رمان «شاه بی شین» نوشته، درباره اثر جدیدش گفت: این رمان ربطی به رمان «شاه بی شین» ندارد. «آه با ‌شین» روایت‌ فعالیت یک مبارز انقلابی چپ با فضای فکری کمونیستی است که از دهه 20 شمسی و بدو تولد شخصیت اصلی داستان آغاز می‌شود و تا سال 90 ادامه دارد. در این رمان به تفاوت‌ نسل شخصیت اصلی داستان و فرزندش اشاره کرده‌ام.

وی با تاکید بر این‌که «آه با ‌شین» در واقع قسمت دوم یک سه‌گانه درباره اوضاع پیش از انقلاب است، تصریح کرد: آه با ‌شین بر خلاف رمان قبلی‌ام که داستان زندگی شاه را روایت می‌کرد و مبتنی بر اسناد تاریخی و برگرفته از یک واقعیت بود، رمانی است که نگاهش از پایین به بالاست و در واقع در چارچوب داستان و تخیل روایت می‌شود.

رمان «آه باشین» تولید مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری است که در قطع رقعی، با بهای 12 هزار و 900 تومان و در شمارگان 2500 جلد منتشر شده است.  مراسم رونمایی این کتاب امروز ساعت 15 در تالار مهر حوزه هنری با اجرای مسعود خیرخواه مجری برنامه «کتاب 4» برگزار ‌می‌شود. این آیین قرار بود سال گذشته برپا شود که دو بار به تعویق افتاد.


ایبنا