مشاجره مقامات تل آویو برسرمخارج وزارت جنگ


2116 بازدید

مشاجره مقامات تل آویو برسرمخارج وزارت جنگ

گزارش بازرس وزارت جنگ رژیم صهیونیستی موجب تنش در میان مقامات تل آویو شده است.

 بنقل ازیدیعوت آحارنوت ژنرال "دان هارل" دبیرکل وزارت جنگ رژیم صهیونیستی گزارش یادشده را که شیوه های خرید تسلیحات رژیم صهیونیستی ناکارآمد دانسته است تکذیب کرد. وی مدعی شد اینکه ما نمی دانیم چگونه نحوه هزینه بودجه را بهبود دهیم یا دروزارت جنگ فساد وجود دارد به دور از واقعیت است.و دلیل این ادعا هم اینست که بودجه نظامی اسرائیل هر سال درمقایسه با بودجه اجتماعی کاهش می یابد.

"هارل"با اشاره به اینکه وزارت جنگ رژیم صهیونیستی درچهارسال گذشته برنامه خاصی نداشته است وتعداد زیادی از کارکنان صنایع نظامی را اخراج ودرآینده هم هزاران نفر دیگررابدلیل کمبود بودجه اخراج خواهد کرد گفت:اینکه میگویند دلارها بجای بخشهای بهداشت وآموزش صرف جنگ میشود بی پایه و اساس است وما آنرا رد میکنیم.

بازرس وزارت جنگ رژیم اشغالگر قدس دوشنبه گذشته گزارشی منتشر کرد که درآن تاکید شده است در صورت بهبود سیستم تهیه تجهیزات وزارت جنگ سالانه دهها میلیون دلاردرهزینه های این وزارتخانه صرفه جویی می شود.این گزارش باعث ایجاد تنش میان معاون رئیس ستاد ارتش اسراییل با مقامات دیگر تل آویو شده است.

بگفته یکی از منابع امنیتی نزدیک به کابینه نتانیاهواین تحقیقات فاش کرد که وزارت جنگ از یک خودکار گرفته تا یک هواپیما همیشه عادت به خرید جنسهای بنجل دارد. مدتیست مشکلات اقتصادی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی به اوج خود رسیده است بگونه ایکه تل آویومجبور شد یکی از بزرگترین مانورهای سالانه خود را به این دلیل لغو کند.


قدسنا