مقاومت این موشکها رااز کجا آورده است؟


1819 بازدید

مقاومت این موشکها رااز کجا آورده است؟

  رژیم صهیونیستی در حملاتی همه جانبه به نوار غزه با مقاومت مقتدرانه روبرو شده که باعث تعجب مقامات رژیم صهیونیستی از میزان تسلیحات گروههای مقاومت شده است.

طی چند روز گذشته نقاط بیشتری از سرزمینهای اشغالی هدف موشکهای مقاومت قرار گرفته این مسئله موجب شده است کارشناسان صهیونیست این سوال را درذهن خود تکرار کنند که این موشکها چگونه به غزه منتقل شده است؟

بررسی های اولیه بر روی لاشه برخی از موشک هایی که به عمق سرزمینهای اشغالی اصابت کرده نشان می دهد برخی از آن ها ساخت سوریه است. حال این سئوال مطرح می شود که چگونه چنین تسلیحاتی از یک منطقه آشوب زده و تحت کنترلی همچون سوریه خارج و به منطقه کاملا محاصره ای همچون غزه رسیده است؟

کانال ده تلویزیون رژیم صهیونیستی در بخش دیگری از گزارش خود به شکل انتقاد آمیزی می گوید : ظاهرا مقامات تل آویو روی تشکی از پر قو و ابریشم خوابیده بودند و تصور می کردند اختلافات بین حماس و دمشق گسترده تر از آن است که سلاحی از سوریه برای حماس ارسال شود و در توهم مستحکم بودن مرزهای غزه با مصر سیر می کردند . درپایان این گزارش آمده است : هنوز نمی توان برای پرسش نحوه انتقال این تسلیحات به نوارغزه پاسخی یافت اما ظاهرا این تل آویو است که بهای رخدادهای سوریه را باید بپردازد .


قدسنا