«عقرب‌ها» از میان 12 خاطره واقعی دفاع مقدس سر برآورد


1524 بازدید

«عقرب‌ها» از میان 12 خاطره واقعی دفاع مقدس سر برآورد

محمدعلی گودینی در کتابی به نام «عقرب‌ها» با روایت‌ داستان‌گونه 12 خاطره، به واقعیت‌هایی از نبرد رزمندگان در دوران دفاع مقدس می‌پردازد.-
گودینی در معرفی اثر در دست تالیفش به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، گفت: «عقرب‌ها» 12 مجموعه داستان کوتاه را در بر می‌گیرد که بر اساس خاطرات سرهنگ رضا صبوری‌زاده نوشته شده و واقعیت‌های نبرد رزمندگان در جنگ تحمیلی را شامل می‌شود.

وی با بیان این که نشر آجا برای انتشار «عقرب‌ها» ابراز تمایل کرده است، گفت: مهم‌ترین ویژگی این 12 داستان، برجسته‌ کردن محرومیت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس است که با دست خالی با دشمن بعثی مقابله می‌کردند.

گودینی افزود: «عقرب‌ها» را در 110 صفحه نوشته‌ام که بر اساس موضوع خاطرات نام‌گذاری و بخش‌بندی شده است. این مجموعه داستان، پس از ماه‌رمضان برای بازنگری در اختیار راوی خاطرات (رضا صبوری‌زاده) قرار می‌گیرد.

وی درباره دلیل نام‌گذاری مجموعه داستانش به نام «عقرب‌ها» توضیح داد: این عنوان برگرفته از نام یکی از خاطرات کتاب است که در جریان به دام انداختن یک عقرب اتفاق می‌افتد. جذابیت نام و خاطره این داستان سبب شد که مجموعه داستان را «عقرب‌ها» نام‌گذاری کنم.


ایبنا