بخش کودک به جشنواره داستان انقلاب اضافه خواهد شد


1650 بازدید

بخش کودک به جشنواره داستان انقلاب اضافه خواهد شد

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، حسین فتاحی، دبیر هنری ششمین جشنواره داستان انقلاب در مراسم اختتامیه این جشنواره با بیان این که این جشنواره سراسری از سال 86 و به همت و ابتکار مرحوم امیر حسین فردی آغاز به کار کرد، گفت: در دوره های پیشین بار برگزاری این جشنواره بر دوش ایشان بود و اگر جشنواره به این جا رسیده مدیون زحمات مرحوم فردی است.
 
وی تصریح کرد: بیش از دوهزار اثر از نویسندگان سراسر کشور در طول 6 دوره برگزاری جشنواره دریافت شد که نشان دهنده علاقه نویسندگان کشور به حضور در این جشنواره است.

فتاحی افزود: در سال 86 آثار رسیده به جشنواره انقلاب 396 اثر، سال 87، 394 اثر، سال 88، 370 اثر، سال 89، 375 اثر، سال 90، 347 اثر و امسال نیز 400 اثر بوده است.

وی ادامه داد: در این 6 دوره در مجموع 550 اثر قابل توجه به مرحله نهایی داوری راه یافته‌اند. همچنین طی دوره‌های برگزاری جشنواره داستان انقلاب 50 اثر برتر و برگزیده داشته‌ایم که بسیاری از آن‌ها کتاب‌هایی هستند که منتشر شده‌اند.

دبیر هنری ششمین جشنواره داستان انقلاب با اشاره به حضور بخش نوجوان از سومین دوره برگزاری این جشنواره اظهار کرد: امیدواریم از سال آینده بخش کودک نیز به این جشنواره اضافه شود./

مراسم پایانی ششمین جشنواره داستان انقلاب دوشنبه 28 بهمن در تالار سوره حوزه هنری برگزار شد.


ایبنا