توجیه سرکوب
پوشش‌های سخیف،برای توجیه یک سرکوب خونین

تحلیل تلاش دستگاه تبلیغاتی شاه در توجیه سرکوب مردم

پوشش‌های سخیف،برای توجیه یک سرکوب خونین

تبلیغات رسانه ای رژیم پهلوی در مواجهه با نهضت پانزده خرداد 42

عملیات مسلحانه حکومت پهلوی علیه مردم در جریان سرکوب قیام ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ بدون سرپوش تبلیغاتی توجیه‌پذیر نبود.عملیات تبلیغی از همان روز پانزدهم خرداد با مصاحبه مطبوعاتی حسن پاکروان معاون نخست وزیر و رئیس سازمان اطلاعات و امنیت کشور شروع شد. او ضمن اعلام خبر بازداشت امام خمینی ، وی را مقام پرست و هم دست دشمنان داخلی و خارجی معرفی کرد. در این رابطه پاکروان در مصاحبه‌ای اظهار داشت: «آقای خمینی با...

ادامه مطلب